PLAN TRENINGOWY

Poniżej przedstawione zostały elementy oferty oraz różne rodzaje planu treningowego

PLAN TRENINGOWY DLA KOBIET I MĘŻCZYZN

Kobiety i mężczyźni różnią się między sobą pod wieloma względami. Przede wszystkim to aspekty anatomiczne, jak i hormonalne powodują, że każda płeć będzie odmiennie reagować na określone bodźce treningowe.  Ważnym elementem przy programowaniu planu treningowego jest również uwzględnienie tego, iż kobiety regenerują się nieznacznie szybciej od mężczyzn. Dlatego też oprócz wprowadzania odmiennych ćwiczeń niezwykle istotnym elmentem jest odpowiednie zaprogramowanie objętości i intesywności trneingowej z uwzględnieniem różnic międzypłciowych. Djae to możliwość skuteczniejszego uzyskiwania zamierzonych rezultatów.

PLAN TRENINGOWY A TRENING ZDROWOTNY

Trening w przypadku występowania chorób metabolicznych, kardiologicznych czy hormonalnych różnić się będzie diametralnie od treningu osób zdrowoych. Dlatego w każdym przypadku  organizm będzie potrzebować innych form ćwiczeń o innej intensywności i objętości. Inny plan treningowy będzie przeznaczony dla osób z nadciśnieniem, insulinoopornością, niedoczynnością tarczycy czy PCOS. Forma pracy będzie także inna w przypadku współwystępowania powyżśzych czy innych dolegliwości. Jednakze dzięki stałęmu rozwojowi wiedzy naukowej możemy wprowadzać coraz to bardziej skuteczne rozwiązania, które przyczyniają się nie tylko do poprawy zdrowia ale także uzyskiwania sportowej sylwetki w każdym wieku.

PRZYGOTOWANIE MOTORYCZNE

We współczesnym sporcie nie ma mowy o braku odpowiedniego przygotowania fizycznego.  Aby uzyskać wysoki poziom sportowy w każdej dyscyplinie niezbędne jest odpowiednie przygotowanie fizyczne. Treningi dostosowywane do specyfiki danej dyscypliny. Programy te oparte są o sprawdzone metodologie znanych naukowych ośrodków sportowych oraz organizacji tworzących trendy w szerokoruzmianym treningu motorycznym. Dzięki temu masz pewność, że uzyskasz znaczną poprawę wydajności swojego organizmu.

PROGRAM REGENERACJI POTRENINGOWEJ

Odpowiednie postępowanie potreningowe w postaci odnowczy czynnej i biernej jest kluczem do sukcesu. Dzięki  temu organizm szybciej powraca do stanu homeostazy. Uzyskasz w ten spsób szybsze efekty, będziesz stale utrzymywać koncentrację oraz motywację do treningów i rywalizacji Rozwiązania te nie wymagają dużego wkładu finansowego i są dostępne praktycznie na wyciągnięcie ręki.

PROGRAM SUPLEMENTACYJNY

Odpowiednia suplementacja może wspomóc cały proces treningowy. Wprowadzane rozwiązania oparte są o dane przedstawiane w naukowych meta-analizach zagranicznych ośrodków sportowych i medycznych.  Dzięki temu możemy uzyskać maksymalną skuteczność naszych działań.

Program treningowy

100zł
  • 4 tygodnie
  • Program treningowy oparty o periodyzację
  • Program rozgrzewek
  • Program regeneracji potreningowej
  • Wskazówki suplementacyjne

Plan treningowy

250
  • 3 miesiące
  • Program treningowy oparty o periodyzację
  • Program rozgrzewek
  • Program regeneracji potreningowej
  • Wskazówki suplementacyjne

Przygotowanie motoryczne

150zł
  • 4 tygodnie
  • Program treningowy oparty o periodyzację
  • Program uwzględniający wysiłek danej dyscypliny
  • Program rozgrzewek
  • Program regeneracji potreningowej
  • Wskazówki suplementacyjne

THE AVADA SPORTS

JOIN NOW